Sagan uudet silmukat

Kun kuvat katosivat vuodatuksen blogistani, olin jonkin aikaa sitä mieltä, että en jatka blogin pitämistä enää.  Blogi oli ollut minulle päiväkirja tekemistäni käsitöistä, en ollut niinkään ajatellut mahdollisia lukijoitani.  Nyt olen toipunut kuvien menetyksestä vuodatuksessa, ja päätin jatkaa blogia edelleen.  Jatkan nukkekotijuttujeni julkaisemista edelleen vuodatuksen blogissani, ja tänne wordpressiin siirtyy kaikki muu.  Kun vuodatukselle tuli ongelmia, niin useimmat muut bloggaajat tuntuivat siirtyvän bloggeriin.  Mutta minä olen pieni idealisti, enkä halua, että Google hallitsee maailmaa, joten päädyin tänne wordpressiin 😉

Jatkossa yritän ottaa huomioon mahdolliset lukijanikin paremmin.  En enää postaa tänne kuvia mistään perussukista, -pipoista tai -lapasista, jos niistä ei ole sen kummempaa sanottavaa.  Sillä ihan oikeasti, kiinnostaako ketään kuvat jostain ihan tavallisista neuleista.  Tuskinpa vaan.  Joten jatkossa siis käsityöpostauksia tulee paljon harvemmin kuin ennen, sillä nukkekotijutut laitan vain vuodatuksen blogiini, ja tännekin vain sellaiset käsityöt, joiden arvelen kiinnostavan muitakin kuin minua.

Joten nyt sitten varsinaiseen aiheeseen eli käsitöihin.  Blogitaukoni aikana sain valmiiksi ruutuvirkatun peiton poikani sänkyyn.  Peitolla on kokoa noin 160 cm x 200 cm.  Jotta sain sen kuvattua, minä levitin sen pihalle ja menin itse parveekkeelle kuvaamaan.

Saarelaisen sänkypeitto

Ohje:  Maire Uotila ”Virkkaa kesä kotiin”

Lanka: Novita Kotiväki

Tässä tuo peitto vielä pojan sängyllä:

Käsitöiden tekeminen on jäänyt minulla viime aikoina hieman vähemmälle, sillä olen hurahtanut leivontaan.  Lähes tulkoon joka päivä tulee leivottua jotain, parhaimpina päivinä useampaakin erilaista leivonnaista.  En aio tästä kuitenkaan mitään leivontablogia tehdä, sillä minun leivonnaisistani tulee useimmiten kyllä ihan hyvän makuisia,  mutta ulkonäössä on kyllä parantamisen varaa.  Mutta tässä nyt teille kuitenkin kasvis-fetapiirakkaa:

Kasvisfetapiirakka

Kasvisfetapiirakka

Tämä wordpress vaatii näemmä vielä hieman harjoittelua.  Huomasin juuri, että saan lisättyä kuvatekstit 🙂

7 responses to “Sagan uudet silmukat

  1. No nyt onnistuu !
    Siis peitto on tosi nätti, kun suurensin kuvaa niin nuo erilaiset kuviot erottui hyvin.
    Tuota piirakka söin ihan silmilläni…. ISOn palasen 🙂

  2. Tosi nätti peitto ja hoksasin myös suurentaa kuvan niin erotin kuviot kunnolla. Sopii hyvin pojan sängylle. Mulle on myös käyny samoin, että olen innostunu leipomisesta ja laitahan vaan kuvia niistäki esille, ei haittaa mitään 🙂

  3. Leivonta ja käsityöt on hyvä yhdistelmä: kaunista käsillä tekemistä kummatkin ja lopputuloksesta voi nauttia myös visuaalisesti. Myös peitto on tosi kaunis, siinä riittää kuvia katseltavaksi!

  4. Upea peitto, todellinen taidonnäyte! Minullakin on blogin vaihdosta johtuen samanlaisia ajatuksia enkä itsekään laita siihen ihan kaikkea. Nukkekotiblogiasi jään edelleen seuraamaan, omassa elämässä nukkekodit ovat jääneet syrjään parin vuoden alkuinnostuksen jälkeen, mutta kyllä niihinkin palataan.

  5. Oletpa urakoinut raikkaan merihenkisen peiton!
    Niinpä, mietiskelen minäkin miten jatkan blogikirjoittelua vai jatkanko ollenkaan. Odotan inspiraatiota…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s