Lintusukat

Villapallon blogissa oli vähän aikaa sitten ohje kivoihin Angry Birds sukkiin.  Ja kun meiltäkin löytyy yksi Angry Birds fani, niin olihan minun neulottava hänelle tuollaiset sukat, tai ainakin ohjetta mukaillen:

Ohje: Villapallon Lintusukat, mukaillen
Lanka: Sandnes Sisu

 

Olen myös jatkanut palojen virkkaamista peittoon.  Tosin olen nyt virkannut erilaisia paloja kuin mitä aluksi tein.  Joten nyt en vielä tiedä, millainen peitosta isona tulee.  Ehkäpä näin:

 

Tai sitten näin:

 

 

Tai sitten voi käydä niin, että innostun tekemään vielä jotain muunlaista palasta, ja lopputulos on jotain ihan muuta, aika näyttää.

 

8 responses to “Lintusukat

  1. Voi kun ihanat nuo sukat.
    Parhaat mitä olen vihaisista linnuista nähnyt.

    Laita lappuset tuon ylimmän mukaan, se on rauhallinen ja jotenkin niin nätti 🙂

  2. Kivat sukat!
    Peitosta tulee hieno! Minäkään en jaksa virkata kovin montaa samannäköistä palaa, minulle sopii oikein hyvin, että on kirjava ja vaikka hieman levoton. Minusta toinen peittokuva on oikein hyvä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s