400

DSC06985 (800x600)

Jos en ole aivan väärin laskenut, niin nyt minulla on tehtynä tavoitteeni mukaisesti 400 afrikankukkaa.  Eikä niiden virkkaamiseen mennyt kuin 40 päivää!  Kyllä minä nyt olen ylpeä itsestäni 😀  Mutta vielä ylpeämpi olen, kun saan nuo ommeltua yhteen.  Se on nimittäin se inhottava osa tätä peiton tekemistä.  Mutta eiköhän sekin tule tehtyä, kun jo näin pitkällä olen.  Vaikka on minulla kyllä pari peittoa jäänyt tähän vaiheeseen aika pitkäksikin aikaa joskus menneisyydessä…

 

 

4 responses to “400

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s