Joulukuun paketti SNYltä

DSC07041 (600x800)

Hieman haikein mielin availin viimeisen paketin Salaiselta NeuleYstävältäni.  Tai ei hän enää ole salainen, vaan minulle on paketteja lähetellyt lauramainen.  Hän on ilostuttanut arkeani todella upeasti tämän syksyn aikana.  Viimeisen paketin sisältä löytyi vyyhti Manos lace lankaa ja muistikirja.  Manos lace on minulle jo entuudestaan tuttua, pari huivia olen siitä tehnyt.  Se on todella ihanaa lankaa!  Tästä SNY:ltä saadusta langasta tulee varmasti huivi minulle itselleni, vaikka väri ei aivan minun omintani olekaan.   Kiitos SNY tästä paketista ja kaikista syksyn yllätyksistä!

2 responses to “Joulukuun paketti SNYltä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s