Kukkanappisukat

Kukkanappisukat Ohje: Kulkukissasukat Ilona Korhosen ja Jenni Östermanin Neulekirjasta Lanka: Austermann Step

Kukkanappisukat
Ohje: Kulkukissasukat Ilona Korhosen ja Jenni Östermanin Neulekirjasta
Lanka: Austermann Step

Kun tyttäreni näki nämä sukat valmiina olohuoneen pöydällä, kävimme seuraavanlaisen keskustelun:

 

Tytär: Kenelle nuo sukat ovat?

Minä: Minulle!

Tytär: Ne sopis kyllä paremmin jollekulle nuoremmalle…

Minä: Niinkuin sinulle?

Tytär: Niih!

En kuitenkaan antanut sukkia tyttärelleni, sillä minulla oli ihan hyvä syy, miksi nämä ovat minun sukkani.  Minulla on matalavartiset talvikengät, ja tällaiset sukat sopivat täydellisesti kenkieni kanssa, vai mitä.

DSC07045 (800x600)

2 responses to “Kukkanappisukat

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s