Siivoilua, neulomista ja ARVONTA!

Olen viime viikon aikana tehnyt perusteellisen siivouksen lankavarastoilleni.  Halusin päästä eroon epämääräisistä nyssyköistä ja pussukoista, ja saada kaikki langat laatikoihin ja suurin piirtein yhteen huoneeseen.  Aiemmin kun lankoja löytyi olohuoneesta, makuuhuoneesta, kesähuoneesta, keittiöstä…  Nyt on langat lähes tulkoon ojennuksessa.  Siivotessani löysin monia lanka-aarteita, jotka olin kyllä aivan täysin unohtanut.  Löysin esimerkiksi 2,5 kerää Artesano alpakkaa.  Minulla ei ole mitään muistikuvaa, mistä työstä nuo langat ovat jääneet yli.  Mutta nuo jämäkerät kutsuivat minua hyvin viettelevästi, sillä tuo lanka on aivan uskomattoman pehmeää!  Pakkohan niistä oli siivouksen lomassa neuloa pipo ja lapaset:

DSC07276 (800x600)

Artesano alpakan lisäksi varastoistani löytyi paljon muitakin vuosikertalankoja.  Niinpä päätin arpoa kasan hyvin marinoituja lankoja kaikkien tähän postaukseen kommentoivien kesken.  Arvonta suoritetaan 15.8., jolloin tämä blogini täyttää 2 vuotta.

 

 

15 responses to “Siivoilua, neulomista ja ARVONTA!

  1. Kaunis pipo ja lapaset 🙂 Minäkin olen siivoillut kangas- ja lankavarastoja. Sama juttu minulla, löytyi ihania kankaita, joita en muistanut joskus ostaneeni 🙂

  2. Siivoomisesta en yleensä kauheasti tykkää, mutta lankojen järjestely on kivaa puuhaa. Kesäkuussa kuvasin kaikki lankani kännykkäkameralla ja nyt voin milloin ja missä tahansa tarkistaa, mitä varastoistani löytyy. Se auttaa rajoittamaan lankaostoksia.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s