Jämälankailua, kertakaikkisesti

DSC07333 (600x800)

Kun kesällä siivoilin lankavarastojani, keräsin samalla muovikassiin erilaisia jämäkeriä, ja päätin tehdä niistä peiton.  Olen tehnyt palan silloin, toisen tällöin.  Osa on virkattu, osa neulottu, riippuen siitä, mikä oli fiilis palaa tehdessä. Langat olivat kovin eripaksuisia ja laatuisia, joten oli hieman haasteellista saada suht’koht samankokoisia paloja aikaiseksi.  Jotkut langat on käytetty yksinkertaisina, suurin osa kaksinkertaisina ja jotkut jopa kolminkertaisina.  Jokainen pala on erilainen. Ja lopputulos on siis tämä:

DSC07336 (600x800)

 

Kuvasinpa tämän vielä sisälläkin:

 

DSC07341 (800x600)

Olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen, vaikka prosessin aikana minulla oli paljon epäilyksiä siitä millainen lopputulos tulee olemaan.  Erityisen tyytyväinen olen siihen, että nyt minulla on 1610 g vähemmän jämälankoja.

Sain myös toisen jämälankaprojektin valmiiksi:

 

DSC07340 (800x600)

Olen vuoden ajan kerännyt päättelyjämälangat neljään lasipurkkiin ja nyt purkit ovat täynnä.  Purkit ovat esillä keittiössä ja lapset ovat jo kyselleet, että koskas äiti tekee langanpätkistä lankasoppaa 🙂

4 responses to “Jämälankailua, kertakaikkisesti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s