Uusi vuosi, uusi huivi

DSC07421 (600x800)

Sain tyttäreltäni joululahjaksi lankaa, Teetee Primaveraa neljässä eri punaisen sävyssä, 100 g kutakin väriä.  Ohjeeksi tyttäreltäni sain, että minun on tehtävä langoista jotakin minulle itselleni, ei kenellekään muulle.  Lanka on ihanan pehmeää, ja olin jo jonkin aikaa sunnitellut uuden huivin tekemistä itselleni, joten eikun neulomaan.  Huivin esikuva on Ravelrysta löytynyt Kaleidoscopic Cowl.  Alkuperäisessä ohjeessa oli käytetty kymmentä eri väriä, mutta minulla oli vain neljää väriä käytettävissä, joten loppputulos on melko erinäköinen kuin alkuperäinen.  Lankaa jäi vielä jonkinverran jäljelle.  Pitää kokeilla jos niistä saisi vielä ainakin huiviin sopivan pipon aikaiseksi, ja ehkäpä vielä lapasetkin.

4 responses to “Uusi vuosi, uusi huivi

  1. Onnea tälle vuodelle!
    Nuo pääkallolapaset näyttää ihanilta. Tiedä, jos vaikka joskus… nyt kun olen tuon kirjoneulekammon pähittänyt. Ensin on kuitenkin onteloharjoitusta. Siihen käytän ihanan pehmeää alpakkalankaa, jota olen kauan säästellyt 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s