Junasukkaputkessa

DSC07531 (800x600)

Kun olin neulonut tyttäreni tulevalle vauvalle junasukat, jäin jonkinlaiseen junasukkaputkeen. Neuloin siis tusinan verran lisää junasukkia. Nämä menevät Porvoon sairaalan junasukkakeräykseen. Olisin halunnut neuloa sateenkaaren näistä junasukista, mutta tajusin, että ei minulla ole vihreää lankaa. Niinpä ruskeat sukat saivat korvata vihreän sateenkaaressani, ja pääsivät sinne yhdet mustatkin sukat, vaikkei musta olekaan sateenkaaren värejä.  Olen jotenkin aina pitänyt sinistä väriä minulle ongelmallisena, mutta sinisiä lankoja minulta löytyy paljonkin. Taitaakin tuo vihreä olla se minun ongelmavärini; sen värisiä lankoja ei kertakaikkiaan minulla ole. Pitänee yrittää tsempata vihreän suhteen, kun seuraavan kerran menen lankakauppaan.

 

3 responses to “Junasukkaputkessa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s