Lisää korvakoruja

DSC07703 (800x600)

Käsityöt eivät ole taas viime aikoina minua juurikaan innostaneet. Olen neulonut tai virkannut vain televisiota katsellessa, ja koska katson televisiota melko vähän, ei käsitöitäkään ole tullut tehtyä. Olin viikolla muutaman päivän reissussa, ja jätin ihan tietoisesti käsityöt kotiin, sillä tuntui siltä, että tarvitsen välillä lomaa käsitöiden tekemisestäkin. Käsitöiden tekemisen sijaan olen lukenut kirjoja. Pystyisin kyllä varmasti lukemaan ja neulomaan yhtäaikaa, jos minulla vain olisi jonkinlainen teline kirjalle. Mutta kun pitelen yhdellä kädellä kirjaa, ei neulominen samalla onnistu. Jonkin verran on kuitenkin tullut televisiotakin katsottua, todisteena siitä nämä korvakorut. Kaikissa on lankana Venne ja kukkasten ohje on Mary Oljen ”Virkattuja vuodepeitteitä”-kirjasta. Pöllöt on tehty ilman mitään ohjetta, itseasiassa ne taitavat olla jopa keskenään erilaisia. Kaikki nämä on kovetettu liima-vesiseoksella, ja tällä kertaa se taisi sujua hieman mallikkaammin kuin ensimmäisellä kerralla. Niinhän se vaan on, että tekemällä oppii.

3 responses to “Lisää korvakoruja

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s