Mukavaa postia

dsc_0636-450x800

Hieman ennen joulua valittelin täällä, kun olin neulonut sukat Kaupunkilangan Pispala-langasta, ja sukista tuli keskenään aivan eriväriset, vaikka kerät olivat samaa värjäyserää. Laitoin asiasta samantien myös palautetta Kaupunkilangalle, mutta sieltä ei kuulunut mitään. Kunnes pari päivää sitten sain puhelinsoiton Kaupunkilangasta. Henkilö, jonka kanssa puhuin, pahoitteli kovasti, että on kestänyt näin kauan ennen kuin minuun otettiin yhteyttä. Hän kertoi olevansa ainoa reklamaatioita käsittelevä henkilö Kaupunkilangassa ja olleensa pitkään sairaslomalla, joten siinä syy viiveeseen. Hän pahoitteli kovasti myös sitä, että minulle oli tuollaiset eriparilangat osuneet. Vaaleamman lankakerän ei olisi pitänyt päästä kauppaan asti ollenkaan. Ilmeisesti se oli värjäyksen loppuvaiheesta, eikä ollut saanut väriä tarpeeksi, tai jostain muusta syystä jäänyt heikommin värjäytyneeksi värjäysprosessissa. Soittaja sanoi laittavansa minulle jotain lankaa hyvitykseksi, ja kyseli, oliko minulla mitään toiveita langan suhteen. Toivoin punasävyisiä sukkalankoja, ja tällaisia siis sain:

 

dsc_0635-450x800

Siis peräti 400 g Kaupunkilangan Rotvalli-sukkalankaa! Tämä oli todella ihana yllätys. Olin ollut jo aivan varma, että olivat sivuuttaneet minun palautteeni kokonaan. Nyt sormet melkein syyhyävät, että pääsisin näistä jotain neulomaan. Ensin pitää vain tehdä parit lapaset  ja yksi paita ja ja …  😀

2 responses to “Mukavaa postia

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s